כשאת חולמת בהקיץ על הילד שלך, איזה מסר הוא מעביר לך?

החלומות שלנו העמוקים ביותר הן בעצם דרך להביע ולרצות לממש את תוכנית החיים שלנו, לממש את עצמנו. היכולת לחלום מאפשרת לנו להבין את הרצונות שלנו בחיים. בתקופת ההיריון חלום יכול לבטא גם את תוכנית החיים של הילד הגדל, תכונות האופי שלו ועוד. חלומות יכולים לשחרר מתחים אצל האם.

פסיכולוגים פרה-נטאלים מעודדים את האמהות ליצור קשר עם הילד שלה גם דרך דימיון וחלום כדי להפוך מודעות יותר לצרכים, פחדים, פנטזיות. הפילוסוף והתיאולוג השיווצרי יוהאן קספר לווטר טען שאם האם תוכל לתאר לנו את כל הדימויים שעולים לה בתקופת ההריון, היא תוכל לפחות באופן חלקי לנחש את אופיו ותחומי העניין שיהיו לילד זה. הילד יוכל לתקשר עם האם דרך חלומות באופן אינטואיטיבי. הורים רבים מדווחים שהכירו את ילדם דרך חלומות, עוד לפני תקופת ההתעברות.

כבר בהריון כל אמא יכולה להבחין שכל ילד מגיע עם מטען תנועתי ותגובתי שונה. מרגע ההתעברות כל אדם מגיע עם מטען גנטי שונה והוא ייחודי ומיוחד, גם במקרים של תאומים זהים, הייחוד של כל אחד מהם ברור. כבר בשבוע הראשון להריון כל עובר נע אחרת, ולכל עובר קצב גדילה שונה.

ישנם הורים שידעו לזהות את רגע ההתעברות גם על פי סימנים בימים קודמים, התקופה בה ניסו להרות וביום ההתעברות עצמו. כל ילד גורם להוריו שינוי בעולמם הפנימי והם משפיעים עליו. יש פה השפעה הדדית הבונה את הטמפרמנט של הילד. הטמפרמנט מתפתח ברחם ….

כתבו יומן במהלך ההיריון וענו על השאלות הבאות:

מהם החלומות הכי חשובים שלך על החיים?

אילו רגשות החלומות שלך גרמו לך להרגיש?

כיצד השפיעו החלומות שלך על חייך?

אילו חלומות היו לך לגבי ההתעברות ובמשך ההריון?

האם אתה חולם בהקיץ על הילד שלך?

כיצד אתה רואה את הילד שלך כאשר אתה חולם עליו בהקיץ?

איזה מסר מעביר לך הילד כאשר את חולמת עליו בהקיץ?

כעת נסי את להעביר לו מסר. איזה מסר היית רוצה להעביר לו?

לסדנאות: ההורות מתחילה לפני הלידה צרו עמי קשר ב – 054-5908590