טיפול רגשי אונליין- מכל מקום בארץ ובעולם

טיפול רגשי דרך האינטרנט נגיש כיום והופך את היומיום שלכם ליעיל יותר כאשר אתם יכולים להיפגש איתי בסקייפ, בגוגל הנגאאוטס, זום או פייס-טיים. מאחר ואנחנו באונליין ניתן להיפגש מכל מקום בעולם וגם לגבי השעות ישנה גמישות רבה יותר כאשר אינכם צריכים לצאת מהבית.

כבר שנים רבות שאני משתמשת באינטרנט למטרות לימודים, הדרכות ממורים המתגוררים בארצות אחרות וגם מטפלת בישראלים החיים מחוץ לגבולות הארץ. זו תחושה נעימה של רשת ביטחון ותמיכה כאשר אפשר גם באמצע יום עבודה לסגור את הדלת ולפגוש אותי לטיפול רגשי.

גם הורים מתחילים לגלות את האפשרות הזאת ולכן אינם צריכים לחפש בייביסיטר, או לחכות לבעל שישוב מהעבודה. ניתן לפגוש אותי להדרכת הורים גם בתשע בערב, אחרי שהילדים הלכו לישון. או מוקדם יותר בבוקר כשכולנו מתחברים כל אחד ממקום עבודתו. אפשר גם לקבל הדרכת הורים או טיפול רגשי באמצע חופשה משפחתית.

הרי המשברים או האתגרים שלנו בחיים פוגשים אותנו בכל מקום ובכל שעה, גם בחופשות משפחתיות. בפגישה אפשר לחשוב יחד על פתרונות יצירתיים או גם לשבת יחד עם הילד ולדבר איתי יחדיו דרך המחשב. זהו פסק זמן עבורכם לנשום, להירגע ולבדוק מהן אפשרויות התגובה התואמות ביותר את הסיטואציה.

ישנן סיבות בגינן אעדיף לפגוש אתכם פנים אל פנים לפחות פעם אחת לפני שניפגש דרך האינטרנט וישנן סיבות טיפוליות שטיפול רגשי אונליין לא יעיל כמו טיפול פנים אל פנים, כמו עבודה עם טראומה או רגשות מציפים, או טיפול רגשי עם ילדים, איתם אני יוצרת קשר פנים אל פנים לפני שאני פוגשת אונליין (החל מגיל 12).

כיום אני פוגשת באינטרנט קולגות מכל העולם ואנו חוקרים יחד את היכולת לעבור שינוי בהתפתחות אישית ורוחנית דרך מדיטציות מיינדפולנס באמצעות האינטרנט. עד כה גילינו כאשר מתרגלים לפגוש את האחר דרך המחשב ניתן בהחלט ליצור קשר עמוק ולהרגיש זה את רגשותיו של זה, אפילו אם אין מצלמה.

אין תשלום נוסף על השימוש בסקייפ, זום, גוגל הנגאאוט או פייסטיים. כולן תוכנות שעובדות נהדר וקלות לתפעול. התוכנות מזהות את המצלמה ואת המקרופון ואתם מחוברים. אם אין לכם מצלמה במחשב אפשר לקנות מצלמה בחנות ולצרף אותה למחשב. את התוכנות פייס-טיים, סקייפ וזום ניתן להוריד מכל מכשיר, וגוגל הנגאאוט ניתן במידה ויש לכם חשבון מייל בגוגל. או לפתוח עכשיו חשבון.

אני פה כדי לעזור לכם להתחבר. ברגע שהתחברתם קובעים שעה לטיפול רגשי או להדרכת הורים ואני מתקשרת אליכם. עונים ומביטים בעיניים ממש כמו באותו החדר. לאחר הפגישה יש לכם אפשרות ליישם מיידית את מה שלמדתם בטיפול כשאתם בביתכם עם הילדים, בעבודה או רגועים על הספה שבסלון. אין צורך לחזור בפקקים או לדאוג לסידורים אחרים. עוד על היתרונות של טיפול באינטרנט אפשר לקרוא כאן, בקבוצה של מטפלים אונליין שאני לוקחת חלק בה.

אם את גרה רחוק ורצית להגיע אלי, אם את רוצה לשלב פגישות פנים אל פנים עם פגישות אונליין, אם אתם רוצים לקבל הדרכת הורים בזמן שנוח לכם ותמיד רציתם לקבוע איתי אך לא הצלחתם להתארגן ולהגיע, הנה זה פשוט ואפשרי.
אם את בהיריון או בתהליך כניסה להיריון וזקוקה לתמיכה רגשית SOS, אם עולה קושי בזוגיות או החלטה חשובה לקחת בחיים, אין צורך עוד לחכות ולקבוע פגישה שבוע מראש. אלא להתקשר ולקבוע פגישה איתי אונליין.

רק צריך להתקשר ולקבוע פגישה 054-5908590